zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

e-Teczka w nowej wersji Sage Symfonii Kadry i Płace One Payroll

6.09.2017

Informujemy, że pojawiła się nowa wersja programu Sage Symfonia Kadry i Płace One Payroll 2018.b wraz z e-Teczką. Przedstawiamy najważniejsze nowe funkcjonalności.


1. Sage Kadry i Płace One Payroll 2018.b

Zawiera funkcjonalność e-Teczki pracowniczej. Jest to kolejny element Premium Packa, który pozwala na elektroniczne przechowywanie dokumentów pracowniczych. W e-Teczce można zapisywać zarówno raporty wykonane w Sage  Kadry i Płace One Payroll jak i dokumenty zeskanowane.


Szczegóły dotyczące zmian w wersji 2017.b znajdziesz tutaj:


2. Uaktualnienie Sage Symfonia ERP (fix 18.1.25.0), które zawiera:

 

W obszarze wspólnym:

  • zmiany konieczne dla utrzymania pracy Sage Kadry i Płace 2018.b oraz Sage Symfonia ERP 2018 na wspólnej bazie danych.
  • alfabetyczne sortowanie firm w oknie logowania
  • możliwość wyszukiwania firm w oknie logowania

W module Handel:

  • Rozwiązanie problemu z dodawaniem do zamówienia usługi po wystawieniu dokumentu WZ
  • Możliwość filtrowania po wymiarach do dokumentów
  • Rozwiązanie problemu z zapamiętywaniem waluty ustawionej w rejestrach pieniężnych
  • Rozwiązanie problemu wyświetlaniem znaczników na zestawieniu zamówień własnych.

W module Finanse i Księgowość:

  • Rozwiązanie problemu z generowaniem podglądu deklaracji VAT-UE, gdy użytkownik nie ma nadanych praw do modułu e-Deklaracje.
  • Rozwiązanie problemu z synchronizacja pracowników pomiędzy FK i Handlem