zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Nowe wersje programów Sage Symfonia Start 2016

Z przyjemnością informujemy, że od dzisiaj dostępne są najnowsze wersje naszych programów Sage Symfonia Start dla firm rozliczających się uproszczoną księgowością.

Jeżeli korzystasz z programów Sage Symfonia Start zakupionych w subskrypcji lub posiadasz wykupioną usługę abonamentową (Symfopakiet lub Sage Gwarancja) – masz prawo zaktualizować swój program za darmo.

Aktualizacja modułu e-Dokumenty jest darmowa dla wszystkich Klientów, którzy posiadają pakiet e-Box.

Pozostałych zainteresowanych zapraszamy do wypełnienia formularza, a skontaktujemy się niezwłocznie.

 

1. Faktura 2016

Program został przygotowany do pracy w trybie sprzedaży detalicznej. Pozwala szybko realizować transakcje tylko dwoma kliknięciami – od momentu skanowania kodu paskowego do wydania paragonu. Umożliwia wybór różnych form zapłaty: gotówką, kartą płatniczą i bonami zakupowymi.

Zapoznaj się z opisami zmian

Posiadasz program w subskrypcji lub masz wykupioną usługę abonamentową? Pobierz za darmo najnowszą aktualizację.

 

2. Handel 2016

Program Handel w wersji 2016 został przygotowany do pracy w trybie sprzedaży detalicznej. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest przez pracowników uprawnionych do wystawiania prostych dokumentów fiskalnych oraz do ich rozliczania jednocześnie różnymi formami zapłaty: gotówką, kartą płatniczą i bonami zakupowymi. Część czynności kasjerów jest autoryzowana przez pracowników z wyższymi uprawnieniami. Wyznaczeni pracownicy przeprowadzają operacje ustalania stanu kasy i generują raporty rozliczające kasjerów. Sprzedaż detaliczna charakteryzuje się różnymi niestandardowymi promocjami, kierowanymi do konsumenta detalicznego.

Zapoznaj się z opisami zmian

Posiadasz program w subskrypcji lub masz wykupioną usługę abonamentową? Pobierz za darmo najnowszą aktualizację.


3. e-Dokumenty (wchodzące w skład pakietu e-Box)

Zmieniliśmy sposób dodawania podpisów oraz pieczęci w przypadku kiedy ich dane umieszczone są na karcie. Dotychczasowa opcja z karty zastąpiona została istniejącą już opcją z magazynu certyfikatów.

Zapoznaj się z opisami zmian

Posiadasz pakiet e-Box? Pobierz za darmo najnowszą aktualizację modułu e-Dokumenty.