zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Jak wygrać na rynku biur rachunkowych dzięki automatyzacji procesu wprowadzania dokumentów

Weź udział w bezpłatnym webinarium, którego tematem będzie automatyzacja procesu wprowadzania dokumentów w biurach rachunkowych.

Webinarium odbędzie się 27 stycznia 2016 roku o godzinie 11:00.

Podczas sesji webex dowiesz się więcej na temat rozwiązania SaldeoSMART dla Sage, które odczytuje skanowane dokumenty klienta (faktury sprzedażowe i kosztowe) oraz pobiera z nich potrzebne do księgowania informacje (numer dokumentu, daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta oraz numer konta bankowego). Tak odczytane faktury można bezpośrednio zaimportować do programu księgowego Sage, bez konieczności ich ręcznego wprowadzania.

Sprawdź inne webinaria Sage.


*
*
*
*