zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 
Sprawdź serwis Między Firmami

Za pomocą kilku kliknięć wysyłaj wystawioną elektronicznie fakturę. Dzięki temu oszczędzisz czas i pieniądze. Na bieżąco śledź status wysłanego e-dokumentu. Gdy posiadasz pełną kontrolę nad obiegiem e-dokumentów, obniżasz koszty prowadzenia firmy i zwiększasz produktywność swoją i swoich pracowników.

Wypróbuj już teraz nowe funkcjonalności jeszcze lepszego i jeszcze bardziej ergonomicznego serwisu Między Firmami.

Skontaktuj się z nami:
tel: 22 417-93-00
e-mail: kontakt@miedzyfirmami.pl

Masz już konto? Zaloguj się

  • Archiwizacja

    Twoje e-dokumenty są w bezpiecznym miejscu. Masz do nich łatwy dostęp, a przy tym niewiele to kosztuje.

    Przechowujesz wszystkie dokumenty w jednym miejscu

    Możesz archiwizować dowolne e-dokumenty, w dowolnym czasie – także te, które nie zostały przesłane poprzez serwis

    Masz pełną kontrolę nad wielkością i kosztami archiwum

  • Zarządzanie grupami

    Zyskujesz szerokie możliwości zarządzania uprawnieniami do poszczególnych grup dokumentów

    Sprawujesz pełną kontrolę nad dostępem pracowników do e-dokumentów

    Twoja praca jest bardziej komfortowa i satysfakcjonująca

    Jeżeli Twoja firma posiada wiele oddziałów – zwiększysz efektywność pracy swoich podwładnych

  • Etykiety

    Możesz nadawać dokumentom określone cechy i dzięki temu łatwiej je porządkować

  • Nowa ergonomia

    Ergonomia serwisu sprawia, że łatwo i prosto możesz grupować e-dokumenty, a następnie je wyszukiwać.

Wysyłka Archiwizacja Cena za pakiet
100
dokumentów
+ 100 MB
przestrzeni
na archiwum
= 16,00 zł
netto
500
dokumentów
+ 500 MB
przestrzeni
na archiwum
= 77,00 zł
netto
1000
dokumentów
+ 1 GB
przestrzeni
na archiwum
= 144,00 zł
netto
5000
dokumentów
+ 5 GB
przestrzeni
na archiwum
= 680,00 zł
netto
Wysyłka Cena za pakiet
100
dokumentów
= 15,00 zł
netto
500
dokumentów
= 71,00 zł
netto
1000
dokumentów
= 135,00 zł
netto
5000
dokumentów
= 638,00 zł
netto
Archiwizacja Cena za pakiet
1 GB
przestrzeni
na archiwum
= 10,00 zł
netto
5 GB
przestrzeni
na archiwum
= 48,00 zł
netto
10 GB
przestrzeni
na archiwum
= 90,00 zł
netto
25 GB
przestrzeni
na archiwum
= 213,00 zł
netto

W serwisie Między Firmami sam możesz zdecydować jak duże powinno być Twoje archiwum oraz ile e-dokumentów chciałbyś co miesiąc przesyłać do swoich kontrahentów. Sam stwórz pakiet dostosowany do Twoich potrzeb.

Wszystkie pakiety są ważne 12 miesięcy.

Masz już konto? Zaloguj się

Zobacz, co nasi klienci mówią o serwisie Między Firmami

  • Anna Wiewióra
    Zorius.pl
    www.zorius.pl

  • Powodów, dla których zdecydowaliśmy się na zmianę sposobu przesyłania dokumentów jest kilka, jednak najważniejszymi są bezpieczeństwo oraz oszczędność czasu!

    Więcej...

    W dzisiejszym świecie właśnie czas jest wielką, jednak nie wszędzie docenianą wartością. Dokumenty wysyłane do nas, możemy automatycznie zaakceptować, zaczytać do naszego systemu, zadekretować i zaksięgować, a wszystko odbywa się szybko i bezbłędnie. Mamy również gwarancję, że Klient otrzymał fakturę i może ją w terminie zapłacić.

    Dzięki serwisowi Międzyfirmami.pl znacznie obniżyliśmy koszty wysyłki i drukowania dokumentów. Nie bez znaczenia jest także dostęp do informacji o statusach dokumentów - gdzie widzimy czy dokument został wysłany, odebrany, pobrany czy zaakceptowany.

    Zdecydowanie polecamy serwis miedzyfirmami.pl naszym Klientom jako innowacyjną i bezpieczną platformę umożliwiającą nie tylko wymianę dokumentów, ale także jako narzędzie, dzięki któremu można zaoszczędzić czas oraz koszty wysyłki dokumentów.
    Zwiń

  • Jarosław Fiks
    Opiekun IT, SBS Sp. z o.o.
    www.grupa-sbs.pl/

  • Firma SBS Sp. z o.o. od momentu powstania opiera swój szybki rozwój na nowoczesnych rozwiązaniach. Przejście na przesyłanie e-faktur przez serwis miedzyfirmami.pl jest konsekwencją takiej filozofii.

    Więcej...

    Rozwiązanie firmy Sage pozwala na bezpieczne, sprawne i tanie przesyłanie e-faktur do naszych klientów.

    Dzięki serwisowi zautomatyzowaliśmy proces wysyłki i śledzenia odbioru e-faktur, poprzez pełną synchronizację z naszym programem handlowym. Codziennie kilkaset dokumentów niezawodnie trafia do naszych kontrahentów.

    Polecam serwis miedzyfirmami.pl wszystkim przedsiębiorstwom, które chcą usprawnić wysyłkę faktur w bezpieczny i sprawdzony sposób. Blisko 100 naszych partnerów już dołączyło do serwisu i się o tym przekonało.
    Zwiń

  • Henryka Migdał
    Główna Księgowa
    Superstacja
    www.superstacja.tv

  • Dzięki serwisowi mamy możliwość szybszej "obróbki" dokumentów: otrzymujemy dokumenty szybciej, mamy możliwość terminowego ich zaksięgowania.

    Więcej...

    Niestety jeszcze dużo czasu upłynie abyśmy mogli w pełni korzystać ze wszystkich funkcjonalności. Nadal osoby akceptujące faktury (kilka w strukturze firmy) wolą otrzymać papierowy dokument a nie e-dokument.

    Kluczową dla nas jest funkcjonalność wczytywania wyciągów bankowych.Wcześniej korzystaliśmy z oddzielnie zakupionej aplikacji.Jedną z przyczyn, która wstrzymywała nas przed korzystaniem z serwisu jest to, że wielu naszych odbiorców usług prowadzi działalność gospodarczą jako osoby fizyczne. Spodziewamy się więc, że większość z nich woli jednak otrzymywać faktury papierowe.

    Mogę polecić ten serwis innym firmom. Jest bezpieczny, wygodny a poza tym trzeba iść z duchem czasu :)
    Zwiń

  • Joanna Wiśniewska
    KONI Systemy IT
    www.koni.pl

  • Głównym atutem serwisu miedzyfirmami.pl jest skrócenie czasu od wystawienia faktury po jej dostarczenia do kontrahenta. Nie trzeba drukować faktur, jak to miało miejsce w tradycyjnej formie, co przekłada się na większą dbałość o środowisko.

    Więcej...

    Dzięki serwisowi zmniejszyliśmy wydatki na tradycyjną pocztę (znaczki, koperty), zaoszczędziliśmy czas, zyskaliśmy przejrzystość i uporządkowanie dokumentów.

    Polecamy serwis miedzyfirmami.pl w szczególności ze względu na szybki obieg dokumentów.
    Zwiń

  • Tomasz Frąckowiak
    Schedpol
    www.schedpol.pl

  • Pierwotnym celem wdrożenia serwisu międzyfirmami.pl było poprawienie obsługi naszego największego kontrahenta. Przyjęte założenie, czyli przyspieszenie procesów biznesowych, osiągnęliśmy praktycznie od razu, co poprawiło relacje z partnerem.

    Więcej...

    Szybka, nieosiągalna przy papierowych fakturach wymiana dokumentów w formie elektronicznej, wpłynęła ponadto na przyspieszenie procesu płatności. Prosta i intuicyjna obsługa serwisu międzyfirmami.pl spowodowała, że zdecydowaliśmy się na przesyłanie e-faktur także z innymi kontrahentami.

    Dzięki temu znacznie ograniczyliśmy czas poświęcony na drukowanie faktur, ich konfekcjonowanie i wysyłkę. Zaoszczędzony w ten sposób czas z powodzeniem wykorzystaliśmy na aktywizowanie sprzedaży.

    Każdej firmie polecamy międzyfirmami.pl. A naszym nowym klientom rekomendujemy możliwość przesyłania dokumentów w formie elektronicznej.
    Zwiń

  • Joanna Knyt
    GuardOne Polska Sp. z o.o
    www.guardone.pl

  • Korzystam z możliwości wymiany dokumentów drogą elektroniczną, a dzięki zmianom w ustawie i zgodzie domniemanej mam nadzieję, że coraz więcej klientów przejdzie na ten sposób otrzymywania faktur.

    Więcej...

    Korzyści ze zmiany przesyłania e-faktur to przede wszystkim oszczędność: papier, znaczki, koperty, no i oczywiście szybkość otrzymywania dokumentów.

    Polecamy serwis, a każdemu nowemu klientowi przedstawiamy możliwość przesyłania dokumentów w formie elektronicznej.
    Zwiń

  • Sebastian Niklewicz
    Eskom
    www.eskom.eu

  • Elektroniczna forma wymiany dokumentów poprzez serwis miedzyfirmami.pl skraca czas poświęcany na drukowanie, adresowanie, kopertowanie i wysyłkę dokumentów.

    Więcej...

    Dzięki zastosowaniu nowych technologii oszczędzamy istotnie na czasie naszej pracy. Zmniejszamy koszty administracyjne funkcjonowania naszej firmy oraz podnosimy płynność finansową poprzez skrócenie czasu dostarczania dokumentów, a tym samym skrócenie terminów płatności.

    Dzięki systemowi nie musimy już uzyskiwać problematycznych potwierdzeń dostarczania dokumentów jako dowodów formalnych.

    Oczywiście, polecamy usługę w serwisie.
    Zwiń

  • Hanna Zajączkowska
    Dom Handlowy Oprogramowania
    www.dho.com.pl

  • Szybsza droga otrzymywania i przesłania dokumentów, a więc i szybszy spływ płatności od naszych współpracowników – to główna zaleta serwisu miedzyfirmami.pl

    Więcej...

    Polecamy serwis jako narzędzie usprawniający szybkość obiegu dokumentów w dystrybucji produktów.
    Zwiń

  • Karolina Duda
    Dolnośląskie Centrum Informatyki Sp. z o.o.
    www.dci.pl

  • Dzięki serwisowi udało się nam usprawnić i przyspieszyć nasze procesy biznesowe.

    Więcej...

    Zdecydowaliśmy się na zmianę sposobu przesyłania dokumentów, bo jest to o wiele wygodniejsze i prostsze. Kiedy większość spraw załatwia się drogą elektroniczną, faktury papierowe stają się przeżytkiem.

    Główną przeszkodą był fakt, że nie wszyscy nasi kontrahenci korzystają z e-faktur i mają przed tym duże obawy.

    Polecamy serwis naszym kontrahentom, ponieważ jest to bezpieczny, wygodny i szybki sposób wymiany dokumentów drogą elektroniczną.
    Zwiń

Zaufało nam już wiele firm.
Dziękujemy!