Pomoc - Symfonia Start

Usługa wsparcia technicznego do Systemu Symfonia Start to oferta doraźnej pomocy w instalacji i obsłudze funkcjonalności w programach Handel, Mała Księgowość lub Faktura i Kasa.

Do realizowania usługi dedykowano specjalną linię telefoniczną – 703 902 555. Koszt połączenia z telefonu stacjonarnego 9,91 PLN brutto za 30 min. Połączenie z sieci komórkowych z podanym numerem realizowane jest przez wybranych Operatorów. Koszt połączenia z sieci komórkowych jest zgodny z taryfą danego Operatora. .

Zanim zadzwonisz do konsultanta zapoznaj się z regulaminem dołączonym do programu lub na naszej stronie. Skorzystanie z usługi oznacza akceptację regulaminu.

Jak korzystać z Symfonia Start wsparcie techniczne? Regulamin Symfonia Start Wsparcie Techniczne

Jak skorzystać z pomocy?

Warunkiem skorzystania z usługi jest zarejestrowanie programu drogą pocztową, elektroniczną lub faksem. Usługa jest przeznaczona dla klientów posiadających aktualne wersje programów.

Usługa jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 z wyłączeniem dni świątecznych.

Czas trwania jednego połączenia telefonicznego wynosi maksymalnie 30 min.

Za każdym razem należy dokonać identyfikacji, której szczegóły opisane są w rozdziale "Instrukcja automatycznej identyfikacji w systemie tonowym".

Reklamacje objęte gwarancją są bezpłatnie przyjmowane wyłącznie na formularzu dołączonym do programów Symfonia Start w ramach funkcji Zgłoszenie Problemu lub faksem pod numerem 22 455 56 65.

Gdzie kupić

Wybierz region na mapie który jest najbliżej Twojej filmy:

Kontakt

Sage sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa

więcej
miedzyfirmami.pl