zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Rozszerzenia modułu


Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Finanse i Księgowość, była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.

Otwórz wszystko Zamknij wszystko

Otwórz Zamknij
e-Box

Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. 

Już od stycznia 2017 r. dzięki e-Box zoptymalizujesz proces wysyłania pliku kontrolnego JPK VAT na bramkę Ministerstwa Finansów!

Dzięki e-Box możesz:

- wygenerować e-deklaracje i wypełnić je danymi w ramach jednego systemu

- przygotować i wysłać kilka e-deklaracji w jednym procesie

- złożyć wymagany przez fiskus podpis elektroniczny.


Pakiet e-Box składa się z modułów:

  • e-Dokumenty
  • e-Deklaracje

Dzięki modułowi e-Deklaracje:

  • automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
  • łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
  • wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.

Dzięki modułowi e-Dokumenty:

  • skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
  • bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
  • automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
  • stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
  • wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
  • zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
Otwórz Zamknij
Sage Connect

Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

Dzięki Sage Connect:

  • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
  • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
  • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.

 

Otwórz Zamknij
Analizy Finansowe

Analizy Finansowe – to rozszerzenie funkcjonalności modułu głównego Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia szybką analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel

Szczegółowe informacje:

  • Szybsze uzyskiwanie i analiza danych finansowych
  • Wzorcowe zestawienia i raporty
  • Elastyczne zarządzanie danymi
  • Zaawansowana  współpraca z MS Excel

Zalety:

Szybki dostęp do danych finansowo-księgowych - program umożliwia tworzenia różnych analiz na podstawie danych z Finansów i Księgowości.

Możliwość dostosowania zestawień do własnych potrzeb – program zawiera pakiet gotowych zestawień i raportów oraz wspomaga definiowanie własnych zestawień. Korzystanie z zestawień stworzonych na indywidualną potrzebę firmy, usprawnia docieranie do danych.

Oszczędność czasu  - proste odświeżanie danych w zdefiniowanych raportach i zestawieniach czy dostęp do wszystkich lat obrachunkowych i porównywanie danych z różnych lat to tylko część  elementów, które przyspieszają analizowanie danych.

Współpraca z najpopularniejszym arkuszem kalkulacyjnym MS Excel – program umożliwia analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Dzięki temu użytkownik z poziomu MS Excel może analizować: konta, rejestry VAT, pozycje bilansu, pozycje zysków i strat czy dane o rozrachunkach.


 


Otwórz Zamknij
Wielofirmowość

Opcja wielofirmowość umożliwia obsługę bez limitu firm w ramach jednej licencji. Opcja ta pracuje w oparciu o klucz sprzętowy.

Najważniejsze cechy:

  • praca na bazie danych bez limitu firm w ramach jednej licencji
  • aktywacja na klucz sprzętowy umożliwia pracę w wielu bazach danych

Korzyści:

  • obniżenie kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem wielu stanowisk  i wielu firm w grupie
  • oszczędność czasu - skrócenie czasu potrzebnego do obsługi wielu firm

 


Otwórz Zamknij
Sage Elektroniczny Obieg Dokumentów

Elektroniczny Obieg Dokumentów to zaawansowana aplikacja wspierająca proces zarządzania dokumentami oraz informacją z nimi związaną w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w przedsiębiorstwie.

Jest odpowiedzią na:

  • Bałagan w dokumentach papierowych i ich elektronicznych odpowiednikach
  • Mozolne wyszukiwanie dokumentów
  • Uciążliwe tworzenie kolejnych kopii dokumentów przez pracowników na własne potrzeby
  • Nieefektywność procedur, nieskuteczną wymianę informacji, brak zaufania
  • Konsekwencje finansowe i organizacyjne gubienia dokumentów i ich odzyskiwania
  • Kontrole biznesowe

Sage EOD śledzi dokument od chwili zeskanowania; archiwizuje go w centralnej bazie danych i zabezpiecza oryginał przez zniszczeniem lub zgubieniem.

Dzięki Sage EOD zyskujesz:

  • Skrócenie czasu pełnej akceptacji dla dokumentów kosztowych.
  • Krótszy czas wyszukania konkretnej informacji.
  • Możliwość mailowe powiadamiania użytkowników o zdarzeniach zaistniałych w systemie
  • Kontrolę dostępu do dokumentów, w zależności od poziomu tajności
  • Monitoring przebiegu procesu i jego statusu
  • Ochronę oryginału dokumentu
  • Informacje o etapie procesu uprawnionych osób, grup, działów
  • Wygodną aplikację oraz interfejs poprzez stronę WWW

 


  • Raporty graficzne - 290 PLN
  • e-Box - 490 PLN
  • Analizy Finansowe - 490 PLN
  • Wielofirmowość - 2500 PLN

Ceny dotyczą zakupu w subskrypcji