zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Handel

Cena programu w rocznej subskrypcji:

od 390 PLN


Sprawdź aktualne promocje

Zadzwoń: 

22 455 56 01


Pełna i szybka obsługa sprzedaży oraz operacji magazynowych



Sage Symfonia Start Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kupując Sage Symfonia Start Handel w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;
  • aktualizacje prawne i funkcjonalne programu w ramach usługi Sage Gwarancja Podstawowa +


Zapisz się na bezpłatny newsletter o zmianach prawnych 2016.

*
*

Polecaj i korzystaj:

  • opowiedz o nas znajomym
  • wypełnij formularz
  • otrzymasz 10% prowizji
Dowiedz się więcej

Kluczowe funkcjonalności


  • przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczona księgowością;
  • obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe;
  • umożliwia pełną obsługę magazynów;
  • obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • obsługuje płatności i rozrachunki
  • zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z pakietami Księgowość i Księgowość Plus, z opcjami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box oraz z serwisem miedzyfirmami.pl.;
  • zawiera bogaty pakiet usług

Korzyści biznesowe


  • bezpieczeństwo prawne - dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji;
  • możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych

Wymagania techniczne

  • Windows XP lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min 1024x768

Pełna lista wymagań technicznych

Sage Symfonia Start 2.0

  • Windows Vista lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2 GB RAM i 3 GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min. 1024x768

Pełna lista wymagań technicznych Sage Symfonia Start 2.0



Sage ©Sage Group plc 2014 . ®Wszelkie prawa zastrzeżone