zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Cena w subskrypcji rocznej:

od 2100 PLN 


Zadzwoń:

22 455 56 01

Sage Symfonia Pakiet Extra

Najbogatszy pakiet produktów księgowych przeznaczony jest dla biur rachunkowych obsługujących klientów mających różne potrzeby w obszarze finansowo-księgowym i kadrowym. Zapewnia kompleksowe zaspokojenie potrzeb biura rachunkowego pod kątem obsługi swoich klientów.

Sage Symfonia Pakiet Extra składa się z programów i rozszerzeń: 
  • Sage Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płac
  • Sage Symfonia Finanse i Księgowość
  • Sage Symfonia Start Faktura
  • Sage Symfonia Handel Sprzedaż
  • Sage Symfonia Handel i Magazyn
  • Sage Symfonia Kadry i Płace
  • Sage Symfonia Środki Trwałe
  • Analizy finansowe
  • Raporty graficzne
  • e-Box

Możesz zdecydować się również na zakup pojedynczych programów Sage Symfonia. Sprawdź!



Sage Club

  • korzystaj z atrakcyjnych rabatów 
  • odbieraj nagrody i zniżki na szkolenia
  • promuj swoje biuro rachunkowe


Dowiedz się więcej

  • wsparcie w prowadzeniu Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towarów i usług
  • wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
  • wsparcie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
  • wspomaganie zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę
  • automatyzacja obliczania płac
  • umożliwienie rozliczenia wynagrodzeń pracowniczych
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki predefiniowanym zestawieniom graficznym umożliwiającym analizę danych (w modelu subskrypcyjnym w standardzie)
  • wystawianie faktur
  • ewidencja i amortyzacja środków trwałych
  • współpraca z e-Box: obsługa e-deklaracji dająca możliwość wymiany dokumentów on-line z Urzędem Skarbowym
  • wczytywanie wyciągów operacji bankowych do systemu

  • bezpieczeństwo prawne, dzięki pracy z oprogramowaniem uwzględniającym aktualne przepisy, także w obszarze elektronicznym (dzięki dodatkowemu modułowi e-Box)
  • wiarygodność Biura Rachunkowego w roli partnera dla swoich klientów
  • informacje o bieżących zmianach prawnych
  • automatyzacja obsługi klientów – definiowanie niezliczonej liczby wzorców księgowych, podpowiadanie dokumentów czy jednoczesne księgowanie wielu transakcji
  • oszczędność czasu – wczytywanie operacji bankowych i przesyłanie e-deklaracji (dzięki dodatkowemu modułowi e-Box)
  • niski koszt inwestycji i przewidywalne koszty utrzymania – nasze produkty są dostępne w modelu abonamentowym, dzięki temu zmniejsza się koszt pierwszej inwestycji oraz utrzymania oprogramowania, co poprawia rentowność i konkurencyjność Biura Rachunkowego


  • Windows XP lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min 1024x768
Pełna lista wymagań technicznych