zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Cena w rocznej subskrypcji

od 390 PLN


Zadzwoń:

22 455 56 01

Pakiet przeznaczony dla samodzielnych księgowych obsługujących przedsiębiorców, którzy rozliczają się uproszczoną księgowością. Zapewnia wsparcie w najważniejszych i najczęściej wykonywanych operacjach księgowych. Pozwala na obsługę nieograniczonej liczby Klientów.

Składa się z programów:
  • Sage Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płace;
  • Sage Symfonia Start Faktura.

Kupując Sage Symfonia Pakiet Start w formie subskrypcji w cenie zakupu otrzymasz dodatkowo :

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;
  • aktualizacje prawne i funkcjonalne programu w ramach usługi Sage Gwarancja Podstawowa +

Możesz zdecydować się również na zakup pojedynczych programów Sage Symfonia. Sprawdź!

Sage Club

  • korzystaj z atrakcyjnych rabatów 
  • odbieraj nagrody i zniżki na szkolenia
  • promuj swoje biuro rachunkowe


Dowiedz się więcej

  • prowadzenie Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów oraz podatku od towarów i usług (VAT)
  • wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych w tym także e-deklaracji
  • możliwość dokonywania szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • wystawianie dokumentów sprzedaży dla klientów
  • księgowanie dzięki automatycznemu podpowiadaniu wzorców księgowych
  • wystawianie faktur, w tym także faktur elektronicznych oraz obsługę innych dokumentów elektronicznych, w tym także e-przelewów (e-Box)

  • bezpieczeństwo prawne, dzięki pracy z oprogramowaniem uwzględniającym aktualne przepisy, także w obszarze elektronicznym (dzięki dodatkowemu modułowi e-Box)
  • wiarygodność Biura Rachunkowego w roli partnera dla swoich klientów
  • informacje o bieżących zmianach prawnych
  • automatyzacja obsługi klientów – definiowanie niezliczonej liczby wzorców księgowych, podpowiadanie dokumentów czy jednoczesne księgowanie wielu transakcji
  • oszczędność czasu – wczytywanie operacji bankowych i przesyłanie e-deklaracji (dzięki dodatkowemu modułowi e-Box)
  • niski koszt inwestycji i przewidywalne koszty utrzymania – nasze produkty są dostępne w modelu abonamentowym, dzięki temu zmniejsza się koszt pierwszej inwestycji oraz utrzymania oprogramowania, co poprawia rentowność i konkurencyjność Biura Rachunkowego

  • Windows XP lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min 1024x768

Pełna lista wymagań technicznych