zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Sage Connect

Rozwiązanie dla biur rachunkowych i ich klientów
oraz dla firm wielooddziałowych

  • Biura rachunkowe i ich klienci


    Dzięki Sage Connect oszczędzasz czas i pieniądze. Komunikacja między biurem rachunkowym a klientami odbywa się w ramach jednego programu. 


  • Firmy wielooddziałowe


    Dzięki Sage Connect nie musisz wysyłać dokumentów sprzedażowych i zakupowych za pomocą e-maila. Zyskujesz czas i bezpieczeństwo. 


Najważniejsze korzyści dla użytkowników Sage Connect

Oszczędność czasu


Twój czas jest cenny, wykorzystaj go w inny sposób! Nie musisz skanować papierowych faktur. Nie musisz wysyłać ich e-mailem. 

Wygoda


Skup się na swoim biznesie! Nie musisz chodzić na pocztę by wysłać papierowe dokumenty. Nie musisz także przychodzić do swojego biura rachunkowego by dopilnować zaksięgowania faktur.

Bieżący monitoring statusu


Miej oko na swoje faktury! Masz bieżący dostęp do informacji o statusie dokumentów w module handlowym. Nie musisz dzwonić do księgowej by dowiedzieć się, czy ważna faktura została już zaksięgowana.

Bezpieczeństwo


Zadbaj o bezpieczeństwo swoich danych!  Dokumenty w Sage Connect są bardziej bezpieczne niż wysyłane e-mailem, ponieważ zabezpieczone są na kilku poziomach: szyfrowanie SSL, zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczenia biometryczne w data center. 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą

*
*
*
*
*