zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

22 listopada 2016

Wykorzystanie technologii w Twojej firmie

Jak udoskonalić obsługę klienta?


Czy też popełniasz kardynalny błąd biznesowy i spoczywasz na laurach po zawarciu transakcji? Zawarcie transakcji nie kończy sprawy. Wręcz przeciwnie, to dopiero początek - to szansa na nawiązanie owocnej i trwałej relacji sprzedażowej.

Wiele firm popełnia zasadniczy błąd koncentrując wszystkie swoje wysiłki na pokonywaniu różnorodnych wyzwań biznesowych, jednocześnie klientów traktując po macoszemu. Szybkiemu wzrostowi powinien towarzyszyć także proces budowania pozytywnego doświadczenia obsługi klienta.

Oto 3 wskazówki pomocne w poprawie obsługi klienta i osiąganiu lepszych wyników

Zwiększ zaangażowanie pracowników

Czy ktoś kiedyś widział w jednej firmie niezadowolonych pracowników i zadowolonych klientów? Raczej nie, i dotyczy to także Twojego zespołu obsługi klienta.

To oni kontaktują się z klientami. Istotne by byli zaangażowani w całość procesu zarządzania projektem. Im bardziej Twój zespół będzie czuł się zaangażowany w całość tego procesu, tym więcej będzie podsuwał pomysłów i dostarczał informacji przydatnych przy przejściu od standardowej obsługi klienta do budowania pozytywnego doświadczenia klientówZaangażuj swoich pracowników i pozwól im na elastyczne działanie. Po krótkim czasie zostaniesz pozytywnie zaskoczony poprawą jakości obsługi klientów.

Zwiększ zaangażowanie wszystkich zewnętrznych podmiotów

Kolejnym krokiem we wzmacnianiu relacji pomiędzy firmą a klientami jest zaangażowanie wszystkich zewnętrznych podmiotów. Chodzi tu o dostawców, konsultantów i kontrahentów – oni także mogą być zaangażowani w całość procesu zarządzania przedsiębiorstwem. Są źródłem zasobów niezbędnych by odnieść sukces.

Zapewnij narzędzia i wsparcie

Kiedy uzyskasz zaangażowanie pracowników, dostawców i partnerów, czas wykorzystać ich usługi i zapewnić klientom narzędzia i wsparcie niezbędne dla ich rozwoju. Sukces każdego projektu wymaga stałego zapewniania wysokiej jakości usług i wsparcia klientom. Kluczową ideą jest otwarcie wszystkich możliwych platform komunikacji, dzięki czemu zespół obsługi klienta będzie na bieżąco otrzymywał informacje zwrotne. Otrzymując zarówno pozytywne, jak i negatywne sygnały, będziesz mógł szybciej reagować na potrzeby klientów. 

Możesz przekształcić swój zespół w mistrzów obsługi klienta dzięki właściwemu rozwiązaniu w zakresie oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem

Dobrze dobrane oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem zapewnia bieżące informacje biznesowe w całej organizacji. Z pomocą rozwiązań w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem możesz zapewnić bezproblemowy przepływ informacji pomiędzy pracownikami, kontrahentami/dostawcami i klientami. Pomogą one również w dostarczaniu wszystkim informacji o każdym etapie projektu i umożliwią monitorowanie właściwego rozwoju projektu oraz ewentualnie wymaganych korekt.

Również po zakończeniu projektu, oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem będzie wspierać Twój zespół zapewniając wsparcie klientom.