zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Usługi abonamentowe

Sage Gwarancja

Benefity Podstawowa
Komfort
Premium
Prestiż
VIP
Podstawowa+
Komfort+
Sage Gwarancja
VIP+
CENTRUM WIEDZY
AKTUALIZACJA PRAWNA
TECHNICZNE WSPARCIE TELEFONICZNE - - -
AKTUALIZACJA FUNKCJONALNA - -
ODDZWONIENIE NA żYCZENIE - - - - - -
PIERWSZEńSTWO ODDZWONIENIA - - - - - -
POMOC ZDALNA - - - - - -
GWARANCJA śWIADCZONA DO PRODUKTÓW W LICENCJI BEZTERMINOWYCH - - -
GWARANCJA śWIADCZONA DO PRODUKTÓW SUBSKRYPCJI ROCZNEJ LUB 3 LETNIEJ - - - - -

Techniczne wsparcie telefoniczne

Zadzwoń do nas! Eksperci są do Twojej dyspozycji pod nr.

+48 22 455 56 00

w dni robocze w godzinach 8–17.

Odpowiemy na pytania i rozwiążemy Twoje problemy dotyczące m.in.:

  • obsługi podstawowych procesów i funkcjonalności
  • doraźnej pomocy w ustawieniach
  • aktywacji baz danych

Zobacz, jak poprawnie zidentyfikować się przez telefon

Usługi profesjonalne

Z usług profesjonalnych możesz skorzystać w ciągu 12 miesięcy od momentu ich wykupienia.

Nasze wsparcie obejmuje 3 wizyty konsultanta Sage w Twojej firmie. Każde z trzech spotkań może trwać do 7 godzin pracy, w czasie których możesz liczyć na:

  • Z usług profesjonalnych możesz skorzystać w ciągu 12 miesięcy od momentu ich wykupienia. Nasze wsparcie obejmuje 3 wizyty konsultanta Sage w Twojej firmie. Każde z trzech spotkań może trwać do 7 godzin pracy, w czasie których możesz liczyć na:
  • Zainstalowanie standardowych aktualizacji programów na serwerze oraz wszystkich stacjach roboczych, zgodnie z posiadaną licencją
  • Konwersję baz danych do nowej wersji
  • Konsultacje indywidualne związane z bieżącą eksploatacją systemu
  • Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy na systemach
  • Parametryzację standardowych funkcji systemu wynikających z bieżących potrzeb firmy (np. dodanie nowego typu dokumentu, dodanie nowego konta do planu kont, dodanie nowego składnika, itp.)
  • Instalację dodatkowych stanowisk systemu
  • Sprawdzenia poprawności wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Asystę konsultanta podczas wykonywania kluczowych czynności (np. tworzenie ZUS, tworzenie e-Deklaracji, zamykanie roku księgowego, założenie nowego roku w systemie, itp.)
  • Konsultacje szkoleniowe

Cenniki usług abonamentowych

Cenniki usług abonamentowych dla Symfopakietów, Symfopakietów Plus, Symfopakietów Premium oraz Sage Gwarancja Podstawowa, Sage Gwarancja Komfort dla Sage Symfonia Start, Sage Symfonia:

Rezygnacja z abonamentu

Kliknij w wybrany link jeżeli chcesz: