zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Usługi abonamentowe

Sage Gwarancja Podstawowa

Pakiet Sage Gwarancja Podstawowa to rozwiązanie, zapewniające stały dostęp do aktualizacji prawnych, jak i nowych funkcjonalności*.







 

Sage Gwarancja Komfort

Pakiet Sage Gwarancja Komfort jest rozwiązaniem zapewniającym stały kontakt z naszymi ekspertami i dostęp do wszelkich zmian w programie – zarówno aktualizacji prawnych, jak i nowych funkcjonalności*. Oprócz tego możesz liczyć na wsparcie techniczne udzielane telefonicznie przez naszych konsultantów.







 

Sage Gwarancja VIP

W ramach Sage Gwarancja VIP zapewniamy nie tylko zmiany funkcjonalne i aktualizacje prawne, lecz także szybki kontakt telefoniczny z naszymi ekspertami i zdalną pomoc na Twoim komputerze.

 

Sage Gwarancja VIP Plus

Sage Gwarancja VIP Plus jest najwyższym poziomem usług gwarancyjnych Sage. Zawiera w sobie poszczególne elementy:



aktualizacje prawne, techniczne wsparcie telefoniczne, priorytetowe dodzwonienie się, oddzwonienie na życzenie, pomoc zdalną , zmiany funkcjonalne oraz usługi profesjonalne.





* zmiany funkcjonalne są darmowe tylko przy zakupie w subskrypcji

Porównanie

Benefity Sage Gwarancja



Bezpłatnie Podstawowa



Produkt w licencji
Premium



Produkt w licencji
Komfort



Produkt w licencji
VIP



Produkt w licencji
Komfort



Produkt w licencji
Komfort



Produkt w licencji
Komfort



Produkt w licencji
CENTRUM WIEDZY
AKTUALIZACJA PRAWNA - - -
TECHNICZNE WSPARCIE TELEFONICZNE - - -
AKTUALIZACJA FUNKCJONALNA - - -
ODDZWONIENIE NA ŻYCZENIE - - - - - -
PIERWSZEŃSTWO ODDZWONIENIA - - - - - -
POMOC ZDALNA - - - - - -
GWARANCJA ŚWIADCZONA
DO PRODUKTÓW W LICENCJI BEZTERMINOWYCH
- - -
GWARANCJA ŚWIADCZONA
DO PRODUKTÓW SUBSKRYPCJI ROCZNEJ LUB 3 LETNIEJ
- - - - -

* – tylko przy zakupie licencji programu w subskrypcji. 

Aktualizacje prawne
W ramach tej usługi otrzymujesz dostosowanie do zmian prawnych.



Aktualizacje wprowadzamy na bieżąco, a informujemy o nich z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Techniczne wsparcie telefoniczne

Zadzwoń do nas! Eksperci są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8–17.







Odpowiemy na pytania i rozwiążemy Twoje problemy dotyczące m.in.:

  • obsługi podstawowych procesów i funkcjonalności
  • doraźnej pomocy w ustawieniach
  • aktywacji baz danych

Zobacz, jak poprawnie zidentyfikować się przez telefon

Priorytetowe dodzwonienie się

Dzięki tej usłudze nasz konsultant rozwiąże Twój problem w pierwszej kolejności.

 

Oddzwonienie na życzenie

Nasz ekspert nie odbiera przez 2 minuty? Możesz zamówić gwarancję oddzwonienia. Dzięki temu to ekspert się z Tobą połączy w dogodnym dla Ciebie terminie. Wiemy, że Twój czas jest ważny.

 

Pomoc zdalna
Nasz ekspert może podłączyć się – gdy wyrazisz zgodę – do Twojego komputera. Dzięki temu obie strony pracują na tym samym ekranie. Ekspert może wykonać m.in. następujące czynności:
  •   pomoc w rozwiązaniu kwestii związanych z bazą danych
  •   ustalanie ścieżek dostępu
  •   prezentacja i szkolenie z danej funkcji programu

 

Zmiany funkcjonalne

Ta usługa da Tobie pewność, że masz najbardziej aktualne oprogramowanie. Otrzymasz dostęp do wszelkich nowych funkcji naszego systemu, tworzonych w odpowiedzi na Twoje potrzeby.

 

Usługi profesjonalne

Usługi profesjonalne są do wykorzystania w przeciągu 12 miesięcy od momentu ich wykupienia. W ramach usług profesjonalnych otrzymujesz:

3 wizyty konsultanta Sage w Twojej firmie, w postacie 3 spotkań po 7 godzin pracy, w czasie których możesz skorzystać z:

  • Instalacji standardowych aktualizacji programów na serwerze oraz wszystkich stacjach roboczych, zgodnie z posiadaną licencją
  • Konwersji baz danych do nowej wersji
  • Konsultacji incydentalnych związanych z bieżącą eksploatacją systemu
  • Wsparcia użytkowników w bieżącej pracy na systemach
  • Parametryzacji standardowych funkcji systemu wynikłych z bieżących potrzeb firmy (np. dodanie nowego typu dokumentu, dodanie nowego konta do planu kont, dodanie nowego składnika, itp.)
  • Instalacji dodatkowych stanowisk systemu
  • Sprawdzenia poprawności wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Asysty konsultanta podczas wykonywania kluczowych czynności przez użytkownika (np. tworzenie ZUS, tworzenie e-Deklaracji, zamykanie roku księgowego, założenie nowego roku w systemie, itp.)
  • Konsultacji szkoleniowych
 

 

Cennik usług abonamentowych dla Symfopakietów, Symfopakietów Plus, Symfopakietów Premium oraz Sage Gwarancja Podstawowa, Sage Gwarancja Komfort dla Sage Symfonia Start, Sage Symfonia - ważny od 11.12.2016: Pobierz pdf

Cennik usług abonamentowych dla Symfopakietów, Symfopakietów Plus, Symfopakietów Premium oraz Sage Gwarancja Podstawowa, Sage Gwarancja Komfort dla Sage Symfonia Start, Sage Symfonia - ważny od 15.12.2016: Pobierz pdf 

Cennik usług abonamentowych dla Symfopakietów, Symfopakietów Plus, Symfopakietów Premium oraz Sage Gwarancja Podstawowa, Sage Gwarancja Komfort dla Sage Symfonia Start, Sage Symfonia - ważny od 21.01.2017: Pobierz pdf 


Cennik usług abonamentowych dla Symfopakietów, Symfopakietów Plus, Symfopakietów Premium oraz Sage Gwarancja Podstawowa, Sage Gwarancja Komfort dla Sage Symfonia Start, Sage Symfonia - ważny od 11.02.2017 - Oferta dla Biur Rachunkowych: Pobierz pdf 

Cennik usług abonamentowych dla Symfopakietów, Symfopakietów Plus, Symfopakietów Premium oraz Sage Gwarancja Podstawowa, Sage Gwarancja Komfort dla Sage Symfonia Start, Sage Symfonia - ważny od 11.02.2017 - Oferta dla firm: Pobierz pdf 



 







Rezygnacja z abonamentu 

Jeżeli chcesz skorzystać z innej oferty Sage, kliknij tutaj



Jeżeli chcesz całkiem zrezygnować ze współpracy z Sage, kliknij tutaj



Jeżeli chcesz zrezygnować z posiadanej usługi, kliknij tutaj

Jeżeli chcesz odstąpić od rezygnacji, kliknij tutaj