zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Zapraszamy na bezpłatny audyt procesów, przeprowadzony pod okiem Łukasza Banachowicza.

Wszystkie dane na temat kondycji przedsiębiorstwa
w jednym miejscu?

Szybki wgląd do informacji, których potrzebujesz,
aby usprawnić procesy w firmie?

Architekt Rozwiązań Biznesowych Łukasz Banachowicz podpowie Ci jak to osiągnąć.
W trakcie rozmowy wspólnie zidentyfikujecie działania, które należy podjąć w celu zwiększenia efektywności funkcjonowania Twojej firmy.

Zapisz się już dziś! Liczba bezpłatnych konsultacji ograniczona!

Możesz skorzystać z konsultacji bezpłatnie. Zapisz się już dziś, ponieważ ilość bezpłatnych konsultacji jest ograniczona. O skorzystaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisz się na bezpłatną konsultację

Łukasz Banachowicz

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria.
W branży IT od 11 lat. Z Sage związany od 2006r.

Obecnie pracuje w dziale Wsparcia procesów sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb klientów, projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).

Przykładowe wdrożenia

Branża owoce i warzywa

Reprezentatywny klient:
firma z południa Polski zajmująca się skupem warzyw i owoców od lokalnych dostawców, ich konfekcją / pakowaniem i sprzedażą do sieci super i hipermarketów.

Zagadnienia projektowe:
obsługa sprzedaży i zakupów krajowych oraz w walucie; faktury rolnicze; obsługa opakowań zwrotnych; kontrola realizacji dostaw (rozliczenie dostaw awizowanych z faktycznymi); integracja z systemami zakupowymi sieci sklepów (ECOD XML); analizy i raporty handlowe uwzględniające koszty dodatkowe (transport, przepakowywanie, magazynowanie).

Deweloperzy

Reprezentatywny klient:
firma oraz grupy spółek realizujących projekty budowlane oraz sprzedające inwestycje (mieszkania, biurowce), zajmujące się też wynajmem i zarządzaniem nieruchomościami.

Zagadnienia projektowe:
sprawna ewidencja i zarządzanie znaczącą liczbą dokumentów w kilkunastu / kilkudziesięciu spółkach; ujednolicanie układów finansowych (plany kont, rodzaje dokumentów) oraz kartotek (kontrahentów, pracowników) w celu umożliwienia raportowania zbiorczego; obieg dokumentów z procesem akceptacji oraz alokacji w odpowiedniej spółce; zaawansowane tematy księgowe z rozliczeniem VAT i innych podatków; liczne raporty i analizy rentowności projektów, sumujące wyniki w grupie spółek; integracja z branżowymi rozwiązaniami do zarządzania nieruchomościami.

Firmy produkcyjno-handlowe (w tym branża chemiczna)

Reprezentatywny klient:
firma produkująca materiały budowlane (kleje, tynki, mieszanki mineralne, glazurę) posiadająca własną dystrybucję (dział handlowy) oraz realizująca projekty na zamówienie (produkcja marek własnych dla sieci handlowych).

Zagadnienia projektowe:
bardzo duże ilości zapytań ofertowych oraz operacji magazynowych; często skomplikowany proces realizacji sprzedaży; opracowanie i realizacja systemu prowizyjnego dla przedstawicieli; kontrola stanu zlecenia na każdym etapie jego realizacji; integracja B2B z portalem zamówieniowym dla klientów; wielowymiarowe analizy sprzedaży i zakupów; logistyka magazynowa i systemy zamówieniowe do dostawców; dostęp zdalny dla przedstawicieli do systemu; analiza towarów nierotujących; zarządzanie cennikami oraz promocjami okresowymi.

Autoryzowane salony samochodowe / serwisy ASO

Reprezentatywny klient:
salon samochodowy jedno- lub wielomarkowy albo sieć salonów różnych marek samochodów.

Zagadnienia projektowe:
integracja ze specjalistycznym oprogramowaniem DMS (Dealer Management System) dedykowanym do obsługi salonu / serwisu; sprawna ewidencja dużej liczby dokumentów; analizy rentowności poszczególnych marek pojazdów; pobieranie danych o sprzedaży ubezpieczeń i kredytów; integracja z bankowością elektroniczną; raporty i analizy na cele sprawozdawczości dla producenta samochodów.

/*gatedcontent/