zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 
Poprzedni case

5àSec Polska odzyskała kontrolę nad rosnącą bazą danych dzięki Sage Symfonia ERP

Następny case
  • Klient

    5àSec

    human-icon
  • Branża

    Usługi - pralnie ekspresowe

    file-icon
  • Lokalizacja

    AAMEA – RPA

    map-icon

Charakterystyka marki

5àSec to jedna z najlepiej rozpoznawalnych w Polsce sieci pralni ekspresowych. Firma powstała w 1968 r. we Francji i obecnie ma swoje przedstawicielstwa w ponad 30 krajach. Łącznie na świecie posiada 1500 punktów pralniczych. Krajowy oddział 5àSec Polska powstał w 1999 roku i obecnie stanowi sieć ponad 70 punktów własnych i 5 franczyzowych, zatrudnia łącznie ponad 350 osób. Od początku sieć korzystała z Systemu SYMFONIA. Po przejęciu spółki Ideal Polska w 2005 roku połączone firmy potrzebowały dodatkowych narzędzi usprawniających pracę w obszarze finansowo-księgowym i kadrowo-płacowym.

Case Study

„Nowe rozwiązanie miało sprostać zarządzaniu zwiększoną ilością danych finansowo-księgowych, a przy tym umożliwiać automatyzację raportowania i pozwolić nam zredukować ilość czasu, jaką poświęcano na wykonywanie wielu powtarzalnych czynności księgowych”
Ewa Jagiełło

główna księgowa 5àSec Polska

bell-icon

Wyzwanie

Po integracji firm w 5àSec zaczęła spadać efektywność operacyjna w dziale kadr oraz finansów i księgowości. Związane to było z koniecznością przetwarzania coraz większej ilości danych.

bulb-icon

Rozwiązanie

Dzięki dobrym doświadczeniom ze współpracy z Sage oraz zadowoleniu z elastyczności systemu Sage Symfonia, firma zdecydowała się na jego rozszerzenie. Podjęto decyzję o wykorzystaniu wersji przeznaczonej do prowadzenia większych firm – systemu Sage Symfonia ERP.

puzzle-icon

Wynik

Dzięki wdrożeniu Sage Symfonia ERP firma zwiększyła efektywność pracy oraz uzyskała szybki, bezpośredni dostęp do szczegółowych i aktualnych informacji zarządczych. Wdrożenie objęło szereg modułów systemu: m.in. Finanse i Księgowość, Handel, Środki Trwałe, a także aplikacje Analizy Finansowe, Kadry i Płace. Wdrożone rozwiązania usprawniły pracę nie tylko w centrali, ale również we wszystkich placówkach firmy w Polsce.