zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 
Poprzedni case

„Dzięki wdrożeniu nowej wersji rozwiązania Sage Symfonia ERP oraz nowych modułów, w spółce uporządkowano oraz zautomatyzowano procesy związane z produkcją, wzrosła skuteczność zarządzania, planowania i kontroli.”

Następny case
  • Klient

    Provitus

    human-icon
  • Branża

    produkcja

    file-icon
  • Lokalizacja

    Polska

    map-icon

Charakterystyka marki

Firma Provitus zajmuje się przetwórstwem owoców, warzyw i grzybów. Spółka powstała w 1992 r, jej siedziba mieści się w podwarszawskim Radzyminie, a oddział w Zambrowie (woj. podlaskie). Produkty Provitus są z sukcesem sprzedawane zarówno w Polsce (m.in. w sieciach Carrefour, Real, Tesco), jak i za granicą (kraje Europejskie, USA, Kanada, Izrael, Argentyna).

Case Study

„Przed zmianą, każde działanie było spowolnione. Utrudnione było filtrowanie i dostęp do zasobów. To był kluczowy motyw zmiany – zapewnić płynną pracę działów, dostęp do danych, zagregowanych raportów, a przede wszystkim zapewnić informacje zarządcze o wszystkich zdarzeniach produkcyjnych. Doceniliśmy także wsparcie rozsądnego i pomocnego eksperta firmy Sage, który odpowiadał za wdrożenie i niezależnie od pory dnia służył pomocą. To było dla nas bardzo ważne” Piotr Malesa Dyrektor Marketingu i Logistyki Provitus

bell-icon

Wyzwanie

Firma Provitus to rodzinny biznes, działający od 1992 r., skupiający się na przetwórstwie owoców, warzyw i grzybów. Od 1999 roku kluczowe procesy spółki, w szczególności handlowe, finansowo-księgowe, czy rozliczania środków trwałych, obsługiwane były przez Sage Symfonia. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, wystąpiła silna potrzeba posiadania systemu informatycznego do zarządzania produkcją, dlatego w 2013 roku zdecydowano o modernizacji oprogramowania i infrastruktury informatycznej – jej celem było przede wszystkim zapewnienie wydajności systemu informatycznego i sprzętu, adekwatnej do bieżącej skali działania firmy.

bulb-icon

Rozwiązanie

Konieczność wdrożenia modułu produkcyjnego, zarządzania dużą ilością danych oraz szybki dostęp do informacji zarządczych, wymagał implementacji systemu Sage Symfonia ERP z platformą Microsoft SQL Server. Wdrożenie wyższej wersji systemu zostało zatem połączone z modernizacją całej infrastruktury IT firmy.

W pierwszym etapie zainstalowano na serwerze i 21 stacjach roboczych nowy silnik baz danych SQL Serwer oraz poszczególne moduły systemu Sage Symfonii ERP: Zarządzanie Produkcją, Handel, Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, kreator raportów i moduł administracyjny.

Następnym etapem przejścia do wersji wyższej systemu było przeprowadzenie migracji baz danych z programów już istniejących w firmie. Produkcyjną konwersję bazy danych poprzedzono konwersją próbną.

puzzle-icon

Wynik

Kompleksowe wdrożenie systemu Sage Symfonia ERP oraz nowych modułów, zwiększyło efektywność zarządzania procesem produkcyjnym. Nastąpiło uporządkowanie oraz automatyzacja wielu wewnętrznych procesów, zwłaszcza związanych z produkcją, zwiększenie skuteczności działań, w tym planowania i kontroli, oraz pozyskanie dodatkowych informacji zarządczych.