zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Każdego roku ustawodawca przygotowuje ponad

25 000 stron aktów prawnych

Podpowiemy Ci, jak poradzić sobie w gąszczu tak często zmieniających się przepisów. 

Zapisz się na Newsletter Prawny Sage

Firma SCM korzysta z rozwoju i ekspansji zagranicznej
dzięki oprogramowaniu Sage Symfonia

Klient: SCM Sp. z o.o

Branża: Transport - logistyka

Lokalizacja: Polska - Warszawa

Produkty: Sage Symfonia ERP

Charakterystyka marki

Działająca od 2005 roku firma SCM Sp. z o.o. zarządza łańcuchem dostaw produktów spożywczych i niespożywczych dla sieci restauracji. Jako wyłączny partner firmy Monin, dystrybuuje napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Spółka prowadzi import i eksport, a także zajmuje się sprzedażą i kompletacją paczek okolicznościowych. Obroty firmy wynoszą ponad 20 mln zł przy bazie 300 odbiorców.

Pobierz historie sukcesu
Aby firma sprawnie funkcjonowała, należało wprowadzić system, który m.in. ułatwiłby prowadzenie księgowości. Ze względu na międzynarodowy charakter naszej działalności, firma musiała sprostać wymaganiom obsługi rachunków zagranicznych w różnych walutach

Anna Spoczyńska
Project Manager w SCM Sp. z o.o

bell-icon

Wyzwanie

Obsłużyć nowe obszary działalności i transakcje międzynarodowe. Szeroki zakres działania i tempo rozwoju zmusiły SCM do poszukiwania systemu informatycznego, który mógłby efektywnie obsłużyć procesy biznesowe. Firma borykała się także z problemem źle zorganizowanej archiwizacji dokumentów. Od dostawcy systemu oczekiwała usprawnienia w zakresie fakturowania i wystawiania innych dokumentów, a także generowania raportów magazynowych i sprzedażowych.

bulb-icon

Rozwiązanie

Wdrożenie Sage Symfonia ERP objęło 9 stanowisk do obsługi finansów, księgowości, planowania płynności finansowej, rozliczeń międzyokresowych kosztów, zakupów i sprzedaży oraz 2 stanowiska systemu Sage Symfonia (obsługującego analizy finansowe i środki trwałe.

puzzle-icon

Wynik

Dokonano usprawnienia zarządzania procesami biznesowymi, nastąpiła efektywniejsza realizacja powtarzalnych operacji oraz wdrożenie skutecznego modelu obiegu informacji i dokumentów w firmie.

Sprawdź inne Case Studies

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych klientów? Przeczytaj nasze pozostałe Case Studies.

Powrót do strony głównej
Sage ©Sage Group plc 2018 . ®Wszelkie prawa zastrzeżone