zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Każdego roku ustawodawca przygotowuje ponad

25 000 stron aktów prawnych

Podpowiemy Ci, jak poradzić sobie w gąszczu tak często zmieniających się przepisów. 

Zapisz się na Newsletter Prawny Sage

Moduły Sage Symfonia ERP

^

1. Sage Symfonia ERP Handel


Wybierając Sage Symfonia ERP Handel, zyskujesz:

  • Możliwość indywidualizacji opisów kartotek towarów, kontrahentów, w których zgromadzisz wszelkie dane o partnerach biznesowych (ich rzetelności, terminowych płatnościach czy przyznanych wcześniej rabatach)
  • Możliwości stworzenia skutecznej polityki rabatowej w oparciu o raporty dotyczące poszczególnych kontrahentów
  • Opcję przeglądania informacji o cenach i sprzedaży w ujęciu wartościowym i ilościowym, a także danych dotyczących prognozowanej marży
  • Dostęp do wcześniej zdefiniowanych pól dokumentów z informacjami o oferowanym towarze, np. o jego pochodzeniu, daty przydatności, jakości i klasie
  • maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru
  • narzędzie do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie dodatkowych powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami płatności i zleceniami
  • możliwość generowania indywidualnych zestawień i raportów z dodatkowymi kryteriami wyszukiwania, dzięki definiowaniu rozbudowanej liczby wymiarów analitycznych dla towarów, kontrahentów i pracowników

2. Finanse i Księgowość


Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Wybierając Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość zyskujesz:

  • Automatyczną obsługę elektronicznych sprawozdań finansowych – od przygotowania e-sprawozdania na podstawie danych finansowych z systemu, aż po jego analizę, opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym i wysyłkę do KRS lub KAS
  • Pełną obsługę wszystkich struktur Jednolitego Pliku Kontrolnego
  • Możliwość masowego rozliczenia rozrachunków z wyciągów bankowych
  • Planowania wielu wersji budżetu dla różnych kont, pozycji RZiS czy bilansu oraz analiza wykonania w module Business Intelligence
  • Automatyczną obsługę tzw. ulgi złe długi VAT
  • Inwentaryzację za pomocą czytników / kolektorów danych
  • Rozbudowane możliwości wyszukiwania błędów w rozrachunkach – brakujące rozrachunki
  • Możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł danych (np. pobieranie dokumentów z systemu spedycyjnego)
  • Nowe formatki do wprowadzania dokumentów i widoków na listy kartotekowe, z opcją definiowania własnych pól
  • Łatwe dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb, np. możliwość zmiany i zapisywania widoków oraz dodawania własnych elementów/cech na formatce dokumentów i kontrahentów
  • Możliwość dołączenia dodatkowych informacji do kartotek towarów, kontrahentów i pozycji dokumentów w celu późniejszej analizy i dekretacji księgowej
  • Kompleksowy przepływ informacji, cały proces w jednym miejscu – te same cechy od zamówienia, przez dostawę po fakturę
  • Wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności
  • Większą kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.

3. Contact Manager


Sage Contact Manager to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP, która umożliwia

  • Rejestrację danych „kontaktu”
  • Powiązanie kontaktu do konkretnego kontrahenta (kontrahentów)
  • Opisywanie ról kontaktów u kontrahenta np. opiekun handlowy
  • Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta
  • Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu Contact Managera
  • Planowanie czynności powiązanych z kontrahentem
  • Zarządzanie kalendarzem, harmonogram dnia, tygodnia, miesiąca
  • Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu
  • Tworzenie oferty i ich modyfikowanie
  • Wydruk oferty w oparciu o dostępne szablony dla kontrahenta lub kontaktu
  • Przypisanie statusu ofercie
  • Możliwość zamiany oferty na zamówienie obce
  • Możliwość wysłania oferty z modułu ofert

4. Sage Analityk Sprzedaży


To aplikacja stanowiąca narzędzie codziennej pracy dla menedżerów sprzedaży w firmie. Dzięki predefiniowanym zestawom raportów pozwala na kontrolę procesów sprzedażowych, bieżącą weryfikację realizacji planów sprzedażowych - na poziomie działu oraz handlowca i wiele więcej.

Aplikacja zawiera m.in.:


Kokpit Kontrahenta (raporty w kontekście wskazanego kontrahenta):

  • Analiza wartości sprzedaży – porównanie okresów
  • Analiza wartości zamówień obcych
  • Rentowność sprzedaży
  • Wartość sprzedaży według towaru

Kokpit Towaru (raporty w kontekście wskazanego towaru):

  • Analiza wartości sprzedaży – porównanie okresów
  • Analiza wartości zamówień obcych
  • Rentowność sprzedaży
  • Wartość sprzedaży według towaru

5. Środki Trwałe


Sage Symfonia ERP Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

Decyzja o zakupie Sage Symfonia ERP Środki Trwałe to dla Twojej firmy:

  • zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
  • zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
  • automatyzacja obsługi obcych środków trwałych.

6. Sage Symfonia ERP Kadry i Płace One Payroll


Sage Symfonia ERP Kadry i Płace obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. System pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów. Dzięki Symfonii ERP Kadry i Płace zautomatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń. System jest w pełni przystosowany do wymagań RODO.

Wybierając Sage Symfonia ERP Kadry i Płace, zyskasz:

  • szybsze wprowadzanie korekt poprzez zaawansowany mechanizm automatycznie korygujący listy płac do poprzednich, zamkniętych okresów dla wybranej grupy pracowników
  • jednoczesne naliczanie okresów z wielu stanowisk - dzięki temu wiele osób może swobodnie pracować w tym samym czasie
  • naliczanie, zamykanie i otwieranie okresu wybranej grupy pracowników – szybko i bez ryzyka popełnienia błędu zmodyfikujesz, pojedynczo lub grupowo, dowolne wartości w całym systemie

7. Zarządzanie produkcją


Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją obejmuje pełen proces wytwarzania towarów: od zakupów i planowania zasobów, przez operacje magazynowe, po procesy produkcyjne i realizację zamówień odbiorców.

Moduł umożliwia:

  • definiowanie technologii produktów
  • planowanie produkcji (wszystkich niezbędnych zasobów)
  • harmonogramowanie
  • zarządzanie i operacyjna obsługa zleceń produkcyjnych (produkcja właściwa)
  • raportowanie
  • controlling i analizy efektywności produkcji
  • zarządzanie odpadami
  • księgowanie i sprawozdawczość

Dostęp do wiedzy o procesach pozwoli Ci zoptymalizować firmę oraz:

  • zredukować zapasy i powierzchnie magazynowe
  • skrócić czas realizacji zamówień i dostaw wyrobów do odbiorców
  • poprawić cash flow
  • zredukować ilości odpadów
  • zwiększyć efektywność zasobów, maszyn oraz surowców
  • planować koszty wytwarzania
  • zwiększyć produktywność dzięki alokacji zleceń do stanowisk i pracowników
  • zoptymalizować koszty poprzez Bill of Material
  • usprawnić obieg informacji w firmie
  • planować w oparciu o parametry zamówień

8. Sage Symfonia ERP Business Intelligence


Business Intelligence to zaawansowane i intuicyjne narzędzie do analizy danych, dające dostęp do danych zagregowanych i zwymiarowanych poprzez standardowe raporty on-line oraz w Excelu w formie tabel przestawnych. Daje możliwość tworzenia własnych raportów i analiz oraz automatyzacji ich wykonywania i dystrybucji (np. e-mailem). Dzięki temu modułowi:

  • monitorujesz wykonanie planu sprzedaży
  • Poprawiasz rentowność promocji
  • Otrzymujesz informacje o obrotach na poszczególnych kontrahentach i klientach

Dzięki nowym mechanizmom budowania dekretów księgowych i przesyłania zwymiarowanych danych możesz:

  • poszerzać bazy informacji zarządczych bez rozbudowy planu kont
  • rozwijać plan kont na potrzeby analityczne w oparciu o słowniki

Budowanie i monitorowanie realizacji budżetów wykonujesz dzięki:

  • możliwościom zarządzania wieloma wersjami budżetów
  • weryfikacji poziomu realizacji budżetu, na poziomie projektów czy centrów kosztowych, w układzie bilans, w układzie kont, przychody i koszty według wymiarów.
Sage ©Sage Group plc 2018 . ®Wszelkie prawa zastrzeżone