zadzwoń:

22 455 56 01

Jeżeli potrzebujesz pomocy odwiedź nasze:

Centrum Wiedzy

lub

Zadzwoń 

Jeśli masz pytanie

zadzwoń:

22 455 56 00

lub

Wypełnij formularz kontaktowy

Oddzwonimy do Ciebie 

 

Każdego roku ustawodawca przygotowuje ponad

25 000 stron aktów prawnych

Podpowiemy Ci, jak poradzić sobie w gąszczu tak często zmieniających się przepisów. 

Zapisz się na Newsletter Prawny Sage

Webinaria i Debaty eksperckie
Sage

HR

„Urlopy – jak nad nimi zapanować”

Przypomnienie do czego ma prawo Pracownik a do czego Pracodawca jeżeli chodzi o urlopy. Elektroniczne składanie wniosków urlopowych zamiast wniosków papierowych.

Czas urlopów to okres, który stanowi nie lada wyzwanie nie tylko dla Pracodawcy ale również dla Pracowników, którzy muszą przekazać swoje obowiązki na czas nieobecności. A czy wiesz jakie prawa masz Ty, jako Pracodawca, a jakie posiada Pracownik? Co możemy zrobić by zapomnieć o papierowych wnioskach urlopowych?

Prowadzący:

Elżbieta Czaplicka

Elżbieta Czaplicka

Pre-Sales Consultant z obszaru HR. Z firmą Sage związana od 2015 roku. Specjalista z wieloletnią praktyką z zakresu kadr i płac. Koordynuje projekty związane z transformacją obszaru HR m.in. poprzez wdrożenie nowego systemu HRIS. Zajmuje się obsługą procesów wdrażania i realizacji outsourcingu projektów kadrowo-płacowych. Prywatnie fanka nowych technologii.

Cezary Karolczyk

Cezary Karolczyk

Związany z Sage od 2007 roku, członek MENSA. Spędził ponad 20 000 godzin na konsultacjach z klientami. Jest autorem większości programów szkoleniowych dostępnych w Sage Academy dotyczących kadr i płac. Koordynuje prace w projektach wdrożeniowych Sage w obszarze HR. Jest autorem artykułów publikowanych w prasie i w internecie.

Zapraszamy na webinarium Sage podczas, którego Elżbieta Czaplicka poruszy najważniejsze zagadnienia związane z urlopem.
Podczas webinarium zaprezentujemy:

  • jakie prawa ma Pracownik a jakie Pracodawca w temacie urlopów
  • jak możemy zapanować na chaosem związanym ze zbieraniem wniosków urlopowych
  • narzędzia, które pomogą Ci w codziennych zadaniach związanych z HR

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- specjalistów ds. kadr i płac

- dyrektorów działów kadrowych i HR

- wszystkich zainteresowanych tematyką nowych technologii


Czas webinarium:

26 czerwca

Start: godz. 10:00

czas trwania: ok. 1h


Zapisz się
PPK

„Odprawa przed PPK” – ostatni dzwonek przed wakacjami, żeby sprawdzić czy Twoja firma jest gotowa do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Już od 1 lipca 2019 r. pierwsza grupa przedsiębiorców zostanie objęta obowiązkiem Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Czy udało Ci się wprowadzić wszystkie zmiany związane z PPK?

Czego brakuje?

Jak obsługiwać PPK za pomocą rozwiązań Sage?

Prowadzący:

Elżbieta Czaplicka

Elżbieta Czaplicka

Pre-Sales Consultant z obszaru HR. Z firmą Sage związana od 2015 roku. Specjalista z wieloletnią praktyką z zakresu kadr i płac. Koordynuje projekty związane z transformacją obszaru HR m.in. poprzez wdrożenie nowego systemu HRIS. Zajmuje się obsługą procesów wdrażania i realizacji outsourcingu projektów kadrowo-płacowych. Prywatnie fanka nowych technologii.

Renata Kotecka

Renata Kotecka

Product Manager w Sage, z firmą związana od 13 lat. Od 10 lat odpowiada za dostosowanie produktów Sage do zmieniających się przepisów. Zajmuje się analizą przepisów między innymi w obszarze księgowości. Wspiera wprowadzanie zmian prawnych uwzględniając potrzeby klientów.

Magdalena Pielak

Magdalena Pielak

Od 12 lat związana z rynkiem usług szkoleniowych. Doświadczony menedżer – zarówno w obszarze zarządzania funkcjami biznesowymi i projektami, jak i zespołem. Z powodzeniem budowała i realizowała wydarzenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, przywództwa i zarządzania dla kadry zarządzającej wysokiego i średniego szczebla. W Sage wdraża ofertę szkoleń dla klientów w obszarze finansów, księgowości oraz kadr i płac.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium, podczas którego odpowiemy na te oraz inne pytania związane z nowym obowiązkiem prawnym.
Podczas spotkania powiemy Ci:

  • Jak przygotować się do PPK do przed wakacjami i spokojnie pójść na urlop
  • Jakie wsparcie planujemy odnośnie PPK w programie Sage Kadry i Płace One Payroll
  • Jakie szkolenia pomogą Ci w sprawnym wdrożeniu PPK

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządów

- dyrektorzy handlowi, produkcji, kontroli jakości, logistyki

- główni księgowi

- szefowie działów IT


Czas webinarium:

12 czerwca

Start: godz. 10:00

czas trwania: ok. 1h


Zapisz się
ERP

Łatwe nadzorowanie i obsługa procesów handlowych dzięki modułowi Handel systemu Sage Symfonia ERP

Prowadzący:

Łukasz Banachowicz

Łukasz Banachowicz

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. W branży IT od 11 lat. Z Sage związany od 2006r.
Obecnie pracuje w Dziale Wsparcia Procesów Sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb Klientów oraz projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).

W trakcie kolejnego webinara z cyklu przybliżającego moduł handlowy systemu Sage Symfonia ERP przypomnimy i pokażemy najważniejsze funkcjonalności nowej wersji tego składnika:

  • jak dopasować do swoich osobistych oraz firmowych wymagań widoki list, kolumn i dokumentów oraz filtry na ekranach,
  • filtrowanie i wyszukiwanie danych, jak również ich wiązanie i łączenie ze sobą,
  • generowanie wydruków w całym procesie handlowym: przygotowywanie na bazie jednego dokumentu potwierdzenia zamówienia, zlecenia transportowego oraz zlecenia do firmy zewnętrznej na produkcję.

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządów

- dyrektorzy handlowi, produkcji, kontroli jakości, logistyki

- główni księgowi

- szefowie działów IT


Czas webinarium:

13 czerwca

Start: godz. 10:30

czas trwania: ok. 1h


Zapisz się
ERP

Wykorzystanie danych w firmie handlowej podstawą efektywnego zarządzania – Sage Symfonia ERP Business Intelligence

Prowadzący:

Łukasz Banachowicz

Łukasz Banachowicz

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. W branży IT od 11 lat. Z Sage związany od 2006r.
Obecnie pracuje w Dziale Wsparcia Procesów Sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb Klientów oraz projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).

Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze on-line, w trakcie którego opowiemy, jak firmy prowadzące działalność handlową mogą wykorzystać raporty dostępne w Sage Symfonia ERP Business Intelligence do efektywniejszego zarządzania swoim biznesem.
Omówimy m.in. możliwości analizy:

  • wykonania planów sprzedaży przez poszczególnych handlowców oraz w odniesieniu do dostępnych pozycji towarowych,
  • osiągniętej przez handlowców marży w zestawieniu z liczbą transportów lub dostaw wymaganych do zrealizowania zamówień,
  • stanów magazynowych w zestawieniu z poziomem sprzedaży oraz prognozą sprzedaży (na podstawie zamówień),
  • związanych z biznesem danych księgowych, w tym projektów i ich rentowności, rachunku zysków i strat etc.

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządów

- dyrektorzy handlowi, produkcji, kontroli jakości, logistyki

- główni księgowi

- szefowie działów IT


Czas webinarium:

6 czerwca

Start: godz. 10:00

czas trwania: ok. 1h


Obejrzyj nagranie
ERP

Jak zwiększyć efektywność produkcji dzięki wprowadzeniu automatycznej komunikacji w zleceniach?

Weź udział w sesji on-line i dowiedz się jak zwiększyć efektywność w zarządzaniu produkcją oraz usprawnić proces planowania produkcji. Dzięki modułowi Sage Symfonia ERP Produkcja zaplanujesz swoje działania w jednym programie.

Prowadzący:

Łukasz Sylwestrzuk

Łukasz Sylwestrzuk

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku „Informatyczne Systemy Zarządzania – Strategia, Projektowanie, Integracja”.
W branży IT od 10 lat. Z Sage związany od 2014 r. jako Inżynier Systemów ERP.
Posiada bogate doświadczenie we wdrożeniach rozwiązań indywidualnych systemów ERP w branżach produkcyjnych, usługowych oraz przetwórstwie spożywczym.

Zapraszamy Cię na webinar, w czasie którego pokażemy m.in. jak:

  • zminimalizować liczbę niezbędnych „spacerów” pomiędzy halą produkcyjną a biurem projektowo-konstrukcyjnym,
  • podnieść efektywność (mierzoną m.in. sprawnością i wydajnością produkcji oraz uzyskiwaną marżą) dzięki usprawnieniu komunikacji,
  • ograniczyć do minimum wykorzystanie „zeszytów” i arkuszy kalkulacyjnych,
  • na bieżąco kontrolować stopień realizacji zleceń

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządów

- dyrektorzy handlowi, produkcji, kontroli jakości, logistyki

- główni księgowi

- szefowie działów IT


Czas webinarium:

15 maja

Start: godz. 10:30

czas trwania: ok. 1h


Obejrzyj nagranie
PPK

Co z tym PPK?

Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych (PPK) weszła w życie 1 stycznia 2019 r. i stopniowo, po okresie przejściowym, będzie obejmować kolejne grupy zatrudniających.

Czy wiesz jak PPK wpłynie na Twoją firmą?

Jakie obowiązki leżą po stronie pracodawcy?

Jak wybrać instytucję finansową?

Zapraszamy na bezpłatne webinarium Sage, podczas którego odpowiemy na te oraz inne pytania związane z nowym obowiązkiem, jakim jest PPK.

Czy wiesz jak PPK wpłynie na Twoją firmę?

Prowadzący:

Elżbieta Czaplicka

Elżbieta Czaplicka

Pre-Sales Consultant z obszaru HR. Z firmą Sage związana od 2015 roku. Specjalista z wieloletnią praktyką z zakresu kadr i płac. Koordynuje projekty związane z transformacją obszaru HR m.in. poprzez wdrożenie nowego systemu HRIS. Zajmuje się obsługą procesów wdrażania i realizacji outsourcingu projektów kadrowo-płacowych. Prywatnie fanka nowych technologii.

Zapraszamy Cię na webinar, w czasie którego poruszymy tematy związane z:

  • korzyściami dla pracownika związanymi z przystąpieniem do PPK
  • przygotowaniem się do nowego obowiązku
  • obowiązkami pracodawcy
  • wyborem instytucji finansowej

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- HR Business Partners

- dyrektorzy HR

- główni księgowi

- pracownicy działu kadr i płac


Czas webinarium:

20 maja

Start: godz. 10:00

czas trwania: ok. 1h


Obejrzyj nagranie
ERP
Business Intelligence

Łatwy dostęp i analiza danych Twojej firmy - Sage Symfonia ERP Business Intelligence

Weź udział w sesji on-line i bez wychodzenia z biura dowiedz się jak wykorzystać płynące z Twoich systemów informatycznych dane i przekształcić je w informacje, a informacje w wiedzę. Dzięki niej będziesz w stanie nieustannie podnosić konkurencyjność Twojego przedsiębiorstwa!

Prowadzący:

Łukasz Banachowicz

Łukasz Banachowicz

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. W branży IT od 11 lat. Z Sage związany od 2006r.
Obecnie pracuje w Dziale Wsparcia Procesów Sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb Klientów oraz projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).

Zapraszamy Cię na webinar, w czasie którego m.in.:

  • pokażemy, że tylko chwilę może zająć porównanie wyniku wybranego kwartału lub miesiąca roku bieżącego z latami poprzednimi;
  • zaprezentujemy, jak można zapoznać się ze stanem firmy na jednym kokpicie prezentującym przychody i koszty oraz poziom wykonania założeń biznesowych (KPI);
  • „odkryjemy” opcję kontroli poziomu realizacji zamówień pozwalającą na sprawdzenie ile z zaplanowanego przychodu jest jeszcze do osiągnięcia w kolejnych miesiącach?
  • sprawdzimy, jak można zbadać rentowność projektu i upewnić się, że wszystko idzie zgodnie z planem?
  • obejrzymy dostępne analizy handlowe, pozwalające np. stwierdzić, który handlowiec i na jakiej grupie towarowej generuje największą marżę?

oraz przedstawimy wiele innych możliwości systemu do wykorzystania przez księgowych i managerów.


Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrekcja, prezesi, członkowie zarządu

- kontrolerzy i analitycy finansowi

- główni księgowi

- szefowie działów sprzedaży i kierownicy magazynów


Czas webinarium:

17 kwietnia

Start: godz. 10:00

czas trwania: ok. 1h


Obejrzyj nagranie
HRcloud

Budowanie zespołu profesjonalistów to ogromne wyzwanie w każdej organizacji. E-learningi, jedna platforma do komunikacji, wnioski i dokumenty kadrowe w jednym miejscu – niemożliwe?

Nasz ekspert zaprezentuje, jak nowe rozwiązanie Sage HRcloud pomoże w codziennej pracy, od rekrutacji, aż po szkolenia online oraz umożliwi znaczne zredukowanie kosztów administracyjnych związanych z obsługą pracowników.

Prowadzący:

Cezary Karolczyk

Cezary Karolczyk

Związany z Sage od 2007 roku, członek MENSA. Spędził ponad 20 000 godzin na konsultacjach z klientami. Jest autorem większości programów szkoleniowych dostępnych w Sage Academy dotyczących kadr i płac. Koordynuje prace w projektach wdrożeniowych Sage w obszarze HR. Jest autorem artykułów publikowanych w prasie i w internecie.

Elżbieta Czaplicka

Elżbieta Czaplicka

Pre-Sales Consultant z obszaru HR. Z firmą Sage związana od 2015 roku. Specjalista z wieloletnią praktyką z zakresu kadr i płac. Koordynuje projekty związane z transformacją obszaru HR m.in. poprzez wdrożenie nowego systemu HRIS. Zajmuje się obsługą procesów wdrażania i realizacji outsourcingu projektów kadrowo-płacowych. Prywatnie fanka nowych technologii.

Zapraszamy Cię na webinar, w czasie którego m.in.:

Poznasz nowy system Sage HRcloud, przeznaczony do wsparcia firm w cyfryzacji procesów – nie tylko HR’owych.

Zobaczysz, w jaki sposób możesz wykorzystać nowe metody pracy w swojej firmie. Zdecydujesz, które z procesów Twojej firmy możesz przenieść do chmury, oraz w jaki sposób różne grupy Twoich pracowników mogą skorzystać na wdrożeniu systemu Sage HRcloud.

Poznasz spektrum wszystkich możliwości systemu dostępnych obecnie oraz zadasz pytania na bieżąco w trakcie prezentacji. Na wszystkie postaramy się odpowiedzieć w trakcie webinarium!


Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządów

- HR business partnerzy i dyrektorzy HR

- specjaliści ds. rekrutacji i szkoleń

- specjaliści ds. kadr i płac oraz specjaliści ds. HR


Czas webinarium:

czas trwania: ok. 1h


Obejrzyj nagranie
ERP

Nowy ERP: niestandardowe rozwiązania w standardzie inspirowanym Twoim biznesem

Sage Symfonia ERP w całkowicie nowej odsłonie to nie tylko odświeżony wygląd ekranów i kartotek
(z zachowaniem dostępu do ich wersji klasycznych), ale także możliwość personalizowania ich wyglądu
i zawartości, jak również przechowywania i analizowania własnych danych
(dzięki funkcjonalności dodawania własnych pól) oraz wymiarów analitycznych.

Zobacz jak zmieniliśmy Sage Symfonię ERP tak, by dopasować ją do potrzeb Twojego biznesu.
W aktualnej wersji zapiszesz i szybko uzyskasz dostęp do potrzebnych Ci informacji, dzięki czemu na wiele czynności będziesz poświęcać znacznie mniej czasu.

Dzięki nowemu WebAPI integracja z zewnętrznymi rozwiązaniami stała się łatwiejsza. Teraz nie tylko będziesz mógł korzystać z zewnętrznych rozwiązań (np. platform e-commerce), ale także aktualizować swój system szybko, sprawnie i w większości przypadków bez dodatkowych kosztów związanych ze zmianą wersji.

Prowadzący:

Łukasz Banachowicz

Łukasz Banachowicz

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. W branży IT od 11 lat. Z Sage związany od 2006r.
Obecnie pracuje w Dziale Wsparcia Procesów Sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb Klientów oraz projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).

Zapraszamy Cię na webinar, w czasie którego m.in.:

Poznasz nowe rozwiązania zastosowane w Sage Symfornia ERP, które umożliwiają przechowywanie i szybki dostęp do potrzebnych Ci informacji biznesowych (także niestandardowych).

Zobaczysz, jak możesz wykorzystać nowe możliwości systemu w swojej codziennej pracy, m.in. dzięki odświeżonemu wyglądowi ekranów i kokpitów oraz możliwości ich dodatkowej personalizacji.

Zdobędziesz praktyczną wiedzę o tym, jak dostosować system do sprawdzonych w Twojej firmie i branży procesów oraz określonych wymagań, jednocześnie korzystając w pełni z udogodnień oferowanych przez zintegrowany system wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem.


Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządów

- dyrektorzy handlowi, produkcji, kontroli jakości, logistyki

- główni księgowi

- szefowie działów IT


Czas webinarium:

13 lutego

Start: godz. 10:30

czas trwania: ok. 1h


Obejrzyj nagranie
e-Sprawozdania
finansowe

Od 1 października obowiązuje nowa struktura JPK_SF, obsługująca tzw. e-Sprawozdania Finansowe.

Czy wiesz, że wraz z wejściem e-Sprawozdań Finansowych, czyli zmiany formatu w jakim jest wysyłane sprawozdanie, zmienia się także cały proces przygotowania sprawozdania finansowego. Kończy się era pracy na papierze, rozpoczyna zaś era pracy na elektronicznych plikach XML – od momentu generowania, aż po audyt i wysyłkę.

Prowadzący:

Agnieszka Gajewska

Agnieszka Gajewska

Prezes Regionalnego Oddziału PIBR w Warszawie, członek Zarządu Oddziału Okręgowego SKwP, Prezes Zarządu MAKTE Kancelaria Audytorów i Doradców Sp. z o.o.

Bogdan Zatorski

Bogdan Zatorski

Ekspert konsultingu biznesowego w Sage, z firmą związany od 16 lat, działając w obszarze finansów i księgowości. Przez wiele lat rozwijał Sage Symfonia w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controlingowych. Aktywnie uczestniczy we wdrażaniu JPK w polskich przedsiębiorstwach, zarówno formie w rozwiązań IT dostarczanych przez Sage jaki i szkoleń, warsztatów czy konsultacji biznesowych.

Magdalena Brzuszczyńska

Magdalena Brzuszczyńska

reprezentuje PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., gdzie pełni funkcję Menedżera w Dziale Prawno-Podatkowym zespole ITBC (Doradztwo Podatkowe IT)
Ma wykształcenie ekonomiczne oraz kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami odpowiedzialnymi za raportowanie księgowe i podatkowe. Wielokrotnie prowadziła projekty związane z wdrożeniami systemów ERP oraz automatyzacją procesów finansowych i podatkowych. W PwC odpowiedzialna za projekty w obszarze automatyzacji kalkulacji podatkowych, wdrożenia rozwiązań do JPK, a obecnie również rozwiązań do e-sprawozdań finansowych.

Weź udział w bezpłatnym webinarze, podczas którego nasi eksperci opowiedzą:

Co to znaczy i czym jest e-Sprawozdanie Finansowe

Jakie są techniczne aspekty przygotowania e-Sprawozdania

Jak wygląda proces badania, zatwierdzania i przekazywanie e-Sprawozdania do KRS


Dla kogo przeznaczone jest webinarium?

dla przedsiębiorców

dla dyrektorów finansowych i głównych księgowych

dla właścicieli biur rachunkowych

dla audytów i biegłych rewidentów


Obejrzyj nagranie
Zmiany
prawne

Co nas czeka w 2019 r.? – najbliższe zmiany prawno-podatkowe

Każdego roku ustawodawca przygotowuje ponad 25 000 stron aktów prawnych. By być na bieżąco ze zmianami prawnymi musiałbyś przez kilka dni w tygodniu studiować projekty ustaw i rozporządzeń zamiast zajmować się rozwijaniem swojej firmy.

Dlatego zapraszamy do obejrzenia nagrania, w którym Renata Kotecka, ekspert Sage ds. zmian prawnych omawia najważniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców zmiany prawne przewidziane na początek roku 2019.

E-sprawozdania finansowe, ulga na złe długi, rozliczanie użytkowania samochodów firmowych, nowa stawka CIT czy podział na dwa źródła przychodów – to tylko część obszarów, które są istotne dla Ciebie i Twojej firmy. Obejrzyj nagranie i przygotuj się do nowych wyzwań prawno-podatkowych.

Zobacz, w jaki sposób rozwiązania Sage będą Cię wspierały w Twojej codziennej pracy. Pamiętaj, że nasze oprogramowanie jest zawsze gotowe na zmiany prawne. Przekonaj się, dlaczego warto posiadać aktualne oprogramowanie Sage do zarządzania obszarem finansowo-księgowym.

Prowadzący:

Renata Kotecka

Renata Kotecka

Product Manager w Sage, z firmą związana od 13 lat. Od 10 lat odpowiada za dostosowanie produktów Sage do zmieniających się przepisów. Zajmuje się analizą przepisów między innymi w obszarze księgowości. Wspiera wprowadzanie zmian prawnych uwzględniając potrzeby klientów.

Zapraszamy Cię do obejrzenia nagrania webinarium, z którego dowiesz się:

jakie są najważniejsze obszary prawa podatkowego, które znacząco wpłyną na funkcjonowanie firm w 2019 r.

w jaki sposób programy finansowo-księgowe Sage są przygotowywane do nadchodzących zmian prawnych

jak optymalnie przygotować firmę do zmian prawnych by zapewnić sobie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.


Dla kogo przeznaczone jest webinarium?

- Dla kierowników i pracowników działów finansowo-księgowych

- Managerów, dyrektorów finansowych, księgowych, przedsiębiorców

- Właścicieli i pracowników biur rachunkowych


Obejrzyj webinarium i zapewnij swojej firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe w 2019 r.


Obejrzyj nagranie
HR

Nowe oblicze Kadr i Płac – czyli, co nas czeka wkrótce

Rozwój pracowników, budowanie ich zaangażowania, zarządzanie różnicami pokoleniowymi czy utrzymanie pracowników to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoją dziś pracodawcy.

Jednocześnie Działy Kadr i Płac coraz częściej przejmują zadania tzw. miękkiego HRu, które to właśnie mogą tym wyzwaniom sprostać.

Niezależnie od nowej odpowiedzialności, ilość codziennych obowiązków i zadań powoduje, że utrzymanie satysfakcji z pracy bywa próbą sił i walką z czasem.

To właśnie Dział Kadr i Płac i Twoja rola jest kluczowa w procesie zmiany i tego, by sprostać wyzwaniom rynku.

Ile zatem warte byłyby dla Ciebie rozwiązania i wiedza, dzięki której możesz pracować spokojniej, pewniej i bardziej świadomie rozwijać i korzystać z własnych możliwości?

Prowadzący:

Monika Reszko

Monika Reszko

Psycholog biznesu, ekspert ds. komunikacji, pracuje z zarządami firm i kadrą menedżerską. Efektywność to dla niej suma wyniku finansowego i satysfakcji. W swoim dorobku ma ponad 3 tysiące godzin szkoleniowych, 2,5 tysiące godzin konsultacji, wdrożone zmiany w blisko 50 firmach.

Cezary Karolczyk

Cezary Karolczyk

Związany z Sage od 2007 roku, członek MENSA. Spędził ponad 20 000 godzin na konsultacjach z klientami. Jest autorem większości programów szkoleniowych dostępnych w Sage Academy dotyczących kadr i płac. Koordynuje prace w projektach wdrożeniowych Sage w obszarze HR. Jest autorem artykułów publikowanych w prasie i w internecie.

Zapraszamy Cię na webinar, w czasie którego:

Zdobędziesz wiedzę o najnowszych trendach i kierunkach rozwoju w Twojej specjalności. Poznasz narzędzia, dzięki którym praca stanie się łatwiejsza.

Poznasz narzędzia, dzięki którym Twoja praca stanie się łatwiejsza

Zobaczysz, jak przy wykorzystaniu prostych metod możesz lepiej zarządzać pracą swoją i działu


Dla kogo przeznaczony jest webinar?

- Dla Kierowników Działów Kadr i Płac

- Pracowników Działu HR

- Osób zajmujących się finansami, a także kwestiami płacowymi i pracowniczymi


Możesz zaoszczędzić nawet do 30% swojego czasu i przeznaczyć go na planowanie i realizację celów zawodowych oraz własny rozwój!



Obejrzyj nagranie
Sage ©Sage Group plc 2018 . ®Wszelkie prawa zastrzeżone